Branding Works Beauty店舖專業設計一直堅持「站在客戶的立場設想」。經過十幾年的專業積累,不變的執著,即是將客戶的感受創造出獨一無二的辦公空間,給人有溫度的工作氛圍。每一個辦公室,都應該擁有專屬的舞台,而我們所承辦的工程項目不因規模大小、營業項目、地點範圍、複雜程度及設計方式的不同而改變追求優良品質的決心。
m設計 / 室內設計marketing

深水埗長沙灣170號利誠樓,唐五樓(本大廈6层高,共有17個單位)本大廈有不銹鋼街閘,設有密碼,半分鐘就係深水埗B1出口,樓梯非常寬闊,光線猛,埔左紙皮石,乾淨.企理.每日有專人打掃,不可養寵物(必有入息證明)(有格仔可以住4個人)深水埗長沙灣170號利誠樓,唐五樓(本大廈6层高,共有17個單位)本大廈有不銹鋼街閘,設有密碼,半分鐘就係深水埗B1出口,樓梯非常寬闊,光線猛,埔左紙皮石,乾淨.企理.

專業表演: 小朋友生日會表演, 小丑表演, 魔術, 扭氣球, 超過100場表演經驗

Angel’s Pet Grooming 為貓、狗、兔提供專業美容剪裝服務和Spa服務

有很多客人需要出差或想去旅行時都不放心家中寵物一個,但又不想麻煩家人或朋友照顧,又不想把寵物帶到寵物酒店令寵物在陌生環境下帶來不好既影響的話,可以考慮嘗試我們的寵物照顧服務。

我們榮幸地在2017泰國小丑節FACE PAINT組別獲得亞軍, 為私人派對, 生日會, 公司活動, 商場, 公開活動提供專業面部彩繪, 閃粉紋身服務

面部彩繪生日會 [彩繪派對、party姐姐面部彩繪帶生日會] Kids Birthday Party & Face Painting HK (Temporary Body Paint + face drawing Hong Kong)

想寶貝活得健康長壽,就要盡量食得天然,但偏偏坊間好少見到「不添加調味料、防腐劑、味精、人造色素等添加物質」既小食,其實零食一樣可以越食越健康。 小店的自家製天然健康風乾寵物食品,均選用人類食用級優質天然食材製造,百份百用料天然、新鮮健康,保證絕無添加任何人造色素、調味料及防腐劑。 所有小食均用來自美國的食物風乾機採用低溫風乾最少12-30小時的方法,保留了食物的營養價值。

寵物美容師 (全職) Pet Groomer (Full-Time) – PACIFIC PETS@ Stanley Veterinary Centre -職責:獨立完成全套寵物美容, 手剪造型設計 -工作經驗: 寵物美容 1年或以上
寵物 / 寵物美容PACIFIC PETS

Professional Creative Event, Halloween Make Up, 專業萬聖節化妝,面部彩繪, 金屬紋身, 人體彩繪 ,彩繪公主生日會, 彩繪派對, party姐姐, Princess Face Painting HK, Corporate Team Building (Temporary Glitter Tattoo + face drawing Hong Kong)

元朗 party room,實用面積超過1000尺,8人起可book場,最多可容納50人。歡迎租場,如BB Party, Birthday party 生日會, Gathering 朋友聚會......etc.

適合各種聚會、雀局、唱K、生日會、 求婚Party,只要你有要求,我地都會盡量配合!外國式經營理念,希望為香港人營造一個難忘既聚會。UnionStation提供一個舒適,自在既環境,置身其中就好似番左屋企一樣。亦好希望各位客人喺享受玩樂期間,將抑壓已久既壓力釋放出來,舒展身心。更加希望透過參加聚會,將一啲平日唔多見既朋友既關係拉近。 純僕,簡約,舒壓,放鬆,正係我們提供既主題。無拘無束,輕輕鬆

全場 1700 尺,休閒天地,聯誼,生日會,Party,家庭聚會,朋友聚餐,百日宴,節日慶典,硬照,影片,拍攝,鄰近愉景新城,離港鐵站 10 分鐘,交通便利。
P消閒及娛樂 / 派對場地Party Paradise

自家寵物後代 金吉拉貓 4月17日出生 2男2女 $5000 包一針 已學識用貓砂同食糧 健康活潑可愛親人 (=^・^=) 有興趣可約睇貓可見貓爸爸媽媽 Whatsapp: 65913067
x寵物 / 寵物轉讓xesop82651

可舉行生日會,Art jam , 朋友聚會
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類